Tiredeyşınıl Cleaninglerin İklimlere Etkisi

 


yaşam ünitesine bağlı laptopumu emekli ettim,yerine yepisyeni aletler aldım.Artık evdende yayına bağlanabileceğim ayhh!Son zamanlarında isten eve taşıyıp yormadım hiç rahmetliyi,adın laptop ta olsa yaşın kemale erdiyse e-atık olacağın günler yaklaşmış pekde farkın kalmamıştır sabit bir bilgisayardan. Gençliğinde onun bana verdiği kolaylığı yaşlılığında bende ona verdim anlayacağın.Büroda yata yata öldü rahmetli.

Farkettin değil mi okuyucu eski bir laptopla başlayıp saatlerce konuşabiliyorum bu da benim defom yahut yeteneğim, artık takdir Türk milletinin.Geleneksel güz temizliği yapıyorum evdeyim zencefil çayımı içerken fıtıfıtı yazıveriyorum işte teknoloji negüssel bazen.Nemli perdelerin ve buhar makinesi ile tüm mayklarını öldürdüğüm halıların arasında sapıkça bir mutluluk yaşıyorum.Gerçek obsesifler bilirki temizlik sadece bezle biryerin tozunu almak değildir.dün cam sildim yağmur yağdı hava 10 derece soğudu,bu da benim başka bir yeteneğim.Kaynanama göre sık sık silsem iklim değişecek,bazen bir çılgınlık yapsam mı diyorum yani sık cam silip ,yok lan çöl iklimi nelerine yetmiyor bu bedevilerin deyip salıyorum.Ne anlatıyon Allahın delisi diyenlere diyorum ki laptopun klavyesi de fena değil gelir gider yazarım bundan sonra😁

Yorumlar

  1. Yaşaşın.
    Kolay gelsin, 2 hafa önce ben de aynı hallerdeydim bitti şükür darısı bahara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağında çınlamıştır belki,kendi kendime hadi bakalım Ceren gibi şu evi şartlayalım dedim.bu hayatımda ilk senden duyduğum kelimenin şerefine 😄

      Sil
  2. Daha dün buhar makinesi araştırıyordum, gerçekten ihtiyacım var mı diye derin düşüncelerdeydim ve bugün önüme bu yazı geldi. Evrenin mesajı mı temizlik perilerimin fazla mesaisi mi artık bilmiyorum :))) Hahhaha bence laptopla başlayıp uzun konuşmalar yapabiliyor olmak harika bir özellik :) Ve çok sevindim, laptopun klavyesi bence de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için çok teşekkürler öncelikle,buhar makinesine gelince kendini amorti eden başka bir alet tanımıyorum.benimki sekiz yaşında falan karcher sc3 hala satılıyor galiba.ben yıllardır halı koltuk silerim,normalde burada hali yıkama şirketlerine gönderirler hem maliyet kısmı var onu geç başkasının halısı ile aynı yerde yıkanmadığını bilmek paha biçilemez.Benim çevremde çocuğu kusan hali yıkamacıya yollayınca yepisyeni takıntılarım var artık.Biraz önce mutfak lavabosunun altındaki hortum kıvrımlarında bireyler vardı deterjan bez nereye kadar bastım buhari sıyırdı attı.severim ben bu aleti ama üşenen içn angarya da olabilir malesef.sen değerlendir artık öperim

      Sil
  3. eh temizliğe kadın çağırmak 1500 TL yani iyi etmişsin fıtı fıtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece taşınırken boş eve çağırıyorum,birilerinin eşyalarımı temas etmesi pek hoşuma gitmiyor şimdilk,yaşlanınca değiştireceğim bu takıntım inşallah.Ben taşınalı bir yıl oldu yarısı bile değildi sanki.Vay anasını fıtı fıtı halıların m2side 100 lira olsa benim evde de binlerce hali olduğunu hesap etsek sırf kar.buhar makinemle piyasaya girsem sallarım anasını satıyım

      Sil
  4. Benim tabletimde eyt den emekli olmak istiyor ama etmiyorum. Güle Güle oturun ellerinize sağlık temizlik zor iş. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyt zor ya benimki yaşını gününü tamamladı😉şaka bir yana fiyatlar fena.güzel dileklerin için teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Çok Saygıdeğer Kendim

Kırk Kırık Kırılmışlık