KENNEDY'İ BEN VURDUM!




 42.yaşıma yaklaşırken bakıyorumda,yok be rakamlar ile ilgili hiç bir problemim yok.Hatta bu yıl iyice belli olan saçımdaki akları o kadar sevdimki ortaokuldan beri boyattığım saçlarımı kıyıp boyatamadım.muhtelif çizgilerim ile dönüştüğüm kadını içimi dışımı ayrı seviyorum.Bir sabah uyanıp saçlarımı platin sarısı yapacak deliliğimde sevdiklerime dahil.Geçen oğlum okulda arkadaşları ile spotify çalma listeme bakıp güldüklerini anlattı."anne bunları dinleyemezsin"ile ayarda verdi aklınca.Nokta nokta yaşda ne yapılır ne yapılmaz argümanının hep pazar değeri olacak bu memlekette.Ergenliğine verdim,zaten 42 yaş olgunluğu bunu gerektirmez mi😏

Dil kursuna giderken üniversiteli genç kızlar -aa 35 yaşında mısınız 35te böyle mi gözükeceğiz ne güzel deyip beni onore ederken yaş algısının genç yaşlarda nasıl garip olduğunu hatırlatmıştı.Bende on sekizimde çok farklı değildim.40 ne aq.ölsen mi🙈Bu anekdotu anlattığım bir enerji vampiri gözlerimdeki ışıltıyı farketmiş olacakki  demiştiki -seni gömmüşler bro.Bazen sadece birşeyleri sanarak bile mutlu olmanıza izin vermeyen yaratıklar oluyor onların da ergenliğine mi verdin dersen kiminin de eline verip yolladık bavulunu filan işte.

ergenlerde hayal inkasırı yaratan şarkı da bu!



Yorumlar

  1. kenediyi ben vurdum süper bir buluş yaa :) shaggy you sexy lady gibi yaniii :) semicenk var günümüzün sesi, ergenlerin sözcüsü :) eski şarkıları sorarlarsa ben bilmiyom duymadım onları de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskileri de biliyorum ama Rap TRap dinlemektende acayip zevk alıyorum.Arabeskin modernize edilmiş hali derler bende katılıyorum anlamadığım ergenler niye tekellerine alıyor yeni olan herşeyi.Bizde mi böyleydik kısmı bende yok ha bu arada semicenk dinleyenle norm ender dinleyen kitle sosyo ekonomik olarak farklı damarlar.Bu işin sosyolojiside enteresan

      Sil
  2. Hahahhaha ayy iyi ki doğmuşsunuz, ne de güzel 42 olmuşsunuz :)) ❤Enerji Vampiri görürsem aklımda belirecek simge bu resimdir bundan sonra 🤣 31 yaşımda kendi kendime dil öğreniyorum ve bazen motivasyonum azalıyor. Sizin 35'te bunu yapmanız beni gaza getirdi :) izindeyim üstadım 🌸❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstad tam öğrenemedi ama iyi kötü derdini anlatıyor 🥱31 güzel yaş tam vakti bazı şeylerin.güzel dileklerin için thanks baby

      Sil
  3. Ben mecburen Escobar dinliyorum,yani dinletiyorlar..
    Alıştım hatta diyebilirm..
    Ergenin varsa hayat böyledir işte,kanka :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Çok Saygıdeğer Kendim

Kırk Kırık Kırılmışlık