Rüyalar Mesajlar

 




Yıllardır okulların açılış arefesinde tekrarlayan bir rüya görüyordum.Önceki yıllar güler geçerdim,o zamanlar Freud ile bu denli samimi değildik.Neyse rüyamın özeti şuydu;lisedeyim okul açılıyor ben hazırlanıyorum ve külotlu çorabım yok!bazen etek,gömlek de eksik olmuştur ama ağırlıkla çorabım olmuyordu.Sonraki yıllar tekrarlayan şeylerin esrarını özellikle rüyaların derin anlamları olduğunu öğrendim/anladım.Bir profesyonel gibi değilse bile rüyadaki o duyguyu,duyguya ait kökleri izlemek üzerine çalışıyorum.

Rüyadaki her objenin hayatımızda bir karşılığı olduğunu duymuştum bir uzmandan,galiba rüyalar ile ilgili duyduğum en sağlam bilgilerden birisi buydu.O yüzden ayy gelinlik gördüysen sana kısmet var diye yorumlanması bana göre saçma.

Misal bu benim tekrar eden rüyadaki çorabı,yetersizlik,çaresizlik gibi hislerle eşleştirdim belki birazda mükemelliyetçilik ama içinde bolca onay ihtiyacı olanından.Bunu çözdüm diyemidir yoksa bu duyguların hayatımdaki sıralamasını değiştirdim diyemidir bilinmez  !!BİNGO!! bu yıl bu rüyayı görmedim.Ben burada hisleri rehber aldım belkide bu bir objeydi hatta bir insandı hayatımda o yıllardan beri var olmuş bu yıl olmayan bir insan, o gidince rüyada gitti.Kimbilir?

Bu arada bir rüya defteri tutmaya başladım,henüz kayda değer ilerleme kaydedemedim lakin en büyük amacım bireysel bir rüya sözlüğü yapabilmek.Aynı objeleri gördüğüm rüyalardaki duygulanım farklarına kadar not etmeye çalışıyorum.Misal çiçekli bir baheçede huzurlu bir yürüyüş yaptığım rüya ile başka bir çiçekli bahçede korkuyla kaçtığım rüya sonrasındaki olanlar bana rüyalarımdaki mesajların özne üzerinden mi obje üzerinden mi olduğu konusunda çok anlamlı veriler sağlayacak.

Bazen geçmişte saplanıp kaldığım yerler yüzünden gördüğüm rüyalarda oluyor,sezgisel olarak bazen ayırabiliyorum bazen "lan bu da neydi" dediğimde oluyor malesef.

"Benim rüyaların saçmalık seviyesi "lafını çok severim ama rüya görme insana verilmiş bir yetenek gibi birşeymiş o yüzden rüyalarımı küstürmemek adına kullanmayacağım en azından rüyalarım için, yoksa ülkedeki durumları bazen küfretmeden bu cümleyle özetleyebiliyorum.Gündeme dair mesajımı da verdim hamdolsun!Öperim rüyalarınızdan 


Yorumlar

  1. rüyalarımın hepsini bloguma yazıyorum. genelde fantastik rüyalar görüyorum. belki kitaplar nedeniyle belki filmler veya daha çok da hayallerim nedeniyle :) rüya görmek çok mutluluk verici bir şey, sabah hemen not alıyorum, gece hayatı daha renkli insanın gündüz hayatından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal dünyası renkli insanlar daha renkli rüyalar görüyor bence,ben hepsini herkese anlatmıyorum, enerji mevzuları😄

      Sil
  2. "Ayy yeni yazı gelmiş:))" diye sevindim, kendime saklamayayım buraya da yazayım :) Bu yazı bana rüyalarım konusunu düşündürdü. Beni en çok etkileyen rüyalarım, bir şeyin içine çekiliyor gibi güçlü bir enerji hissettiğim, ama o şeye karşı koymaya çalıştığım rüyalarım oluyor. Objeler, sahneler değişse de bu duyguyu çok net hissediyorum. Belki ben de bir rüya günlüğü tutmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa giriş cümlene kalbimi bırakıyorum...Rüya defteri hoş birşey bir süre sonra dönüp bakınca dahada net okuyabileceğimizi düşünüyorum.Sen karşı koyma dedin ya,hayatında acaba kendini frenlediğin yahut kendi kendini sabote ettiğin durumlar olabilir mi dedirtti bana.Bilinçaltı kısmı ayrı,gelecek mesajı ayrı değerlendirirsen en azından duygu kısmında çok ilerleme oluyor.Sevgiler Annabell

      Sil
    2. Kalplerimiz karşılıklı :)) Biliyor musun aynı şeyi ben de düşündüm ve aklıma birçok örnek geldi :) Kendi kendini sabote etmek benim olayım gibi duruyor. Bu konu üzerinde daha derin düşüneceğim. Kocaman sevgiler :)

      Sil
    3. ah o kendini sabote etme,potansiyeli kulanmaya direnç en büyük duvarımız.yazmanı tavsiye ederim bazen dillendirmek çözüme giden en kısa yol olabiliyor.Tedavi olmasa bile teşhis bazen çok fark yaratıyor

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Çok Saygıdeğer Kendim

Kırk Kırık Kırılmışlık