Ergen Erkeklere He Deme Rehberi

 

Öğleden sonra iki yıldır batan tırnağından bir operasyon geçirecek.Sabahında okula karne almaya gidecek aradaki sürede, eve mi ofise mi geleyim diye sordu.Ofise gel dedim.Sandaletlerini giymesini tembihledim.İki yıldır bu illetle uğraşıyor,kaliteli bir sandalet almıştım en azından yazları ayak parmakları özgür kalsın diye ama ısrarla giymedi niye?ergenuslara göre deri sandaletleri sadece dedeler giyermiş bir de boomerlar.Adidas yahut nike terlik alsaymışız onun yerine blabla.Sen seçtin bu sandaleti desen muhabbet çıkmaz bir sokağa gireceğinden, nike terlik alınmadı o deri sandalet giyilmedi o tırnak da iyileşmedi.Sonuç nush ile uslanmayan akılsız başların ayakları hikayesi.İnanıyorum bir cerrah benden daha efektif olur sorun çözme konusunda.Neyse sabah dedimki bugün giy o sandaleti ayağından operasyon geçirince basketbol ayakkabısını giyemezsin.Yaw ne alakası var tırnağım ayakkabıya değmiyor ki dedi.Yavrum operasyon bandaj sargı demedim.Dedim ki sen hazırla kapının önüne koy ofise götüreyim sandaletlerini.Karne alırken bommer gibi sandaletle mi gezecek evladım ajdhg.Az evvel aradı karnesini almış operasyondan sonra arkadaşları ile buluşup gezecekmiş.O ayağının üstüne nasıl basacak nereye gideceksin?morfinin etkisi geçince belki kapıları kemireceksin demedim.Niye? bir erkeğe hele de ergen bir erkeğe "he" demek uzun vadede akıl ve ruh sağlığı için en mühim şey ajsdfff



Yorumlar

  1. ay işte çeksin de akıllansın diyememek de türk annesi kafası :( onun yerine söylemeye devam edip azarımı yiyorum.... akıllanmıyorum, genlerim çok baskın, yapamıyorum...
    kız da aynı. üstelik henüz ergen bile değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okeeey diyorum! içimden görürsün diyerek😕 düşe kalka gidiyor.bazen yarasına püf diyorum ama yapma düşme demiyorum artık,bu onun karakteri herhalde.

      Sil
  2. Aslında sizin açınızdan bakıldığında sabır gerektirecek bir durumu çok tatlı anlatmışsınız, uzaktan bakana sitcom tabii böyle durumlar, yaşayanlara sabır dilerim. Müzik de şahane uymuş, hikayenin sonunu da merak etmedim desem yalan olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende biraz önce hikayeye güncelleme yapayım mı diye düşündüm ne yalan söyleyeyim.Tırnakta enfeksiyon olduğu için antibiyotik yazıp ileri bir tarihe ertelediler,söz konusu ergen arkadaşları ile buluştu bende sandaleti taşıdığımla kaldım:)güzel yorumun için teşekkür ederim güzel komşum öperim

      Sil
  3. Bende de kronik batık tırnak sorunu var. Batık olduğu sürece çok acıyor ama tırnaklar çekilince sanılanın aksine o kadar acımıyor. Hatta hayatımın en rahat dönemiydi diyebilirim. Sürekli batan bir şey yok mis gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi çekmiyor kesiyorlar mış tırnağın iki tarafını,çoğunda tırnak oradan uzamıyormuş bir daha 😕sana da geçmiş olsun zor bir dert,her dert gibi

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Antibiyotiğimizi operasyon tarihimizi alıp arkadaşlarımızla buluşmaya gittik😄 sandalette bana kaldı ajsddd

      Sil
  5. Hahahah ergenlik çok başka bir dünya gerçekten. Hem her şeyi biliyorlar, aslında kendileriyle ilgili böyle şeyleri düşünemiyorlar, sen söyleyince de 'Hayır'ı yapıştırıyorlar. Sabır törpüsü🤣 Annemle geçen konuşuyorduk benim de ergenliğimin dair böyle birkaç anı anlattı. "Ama sonradan kafan yerine gelir gibi oldu. " Dedi sonra da🤣🤣 Size sabırlar ve çokça sevgiler gönderdim❤🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına olacak bekle, insan kendi ergenliğini görünce bir hoş oluyor ülen bende mi bu kadar maldım sırusunun hastasıyım 😆

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Çok Saygıdeğer Kendim

Kırk Kırık Kırılmışlık