Kumda oynayanlar/Kendisi ile kavgalılar

 


Kendi başınalığın tadına bakıyorum uzunca bir zamandır.Leziz bir kurabiyenin gevrekliği ile iyi demlenmiş o kahvenin damakta erimesi gibi.Her gün aynı şeyler ama hiç şaşmayan o  lezzet kalıyor günün sonunda.Bazen korkuyorum bu histen zira bugüne kadar öğrendiklerimden uzak şeyler bunlar.
 İnsan sosyal bir varlıktır,acılar paylaşarak azalır,mutluluklar filan da artar diyor zihnim ara ara! Bazen öyle midir'e düşürüp kafamı karıştırsa da zaman zaman  aslına bakarsan çoğu zaman "si.tir pezevenk" diyorum o iç sese.
     Niye Pezevenk ona da açıklık getireyim;beynimin çükü var benim!Daha da anlamayanlara şöyle tarif edeyim; siz soyut şeylerin kokusu yahut cinsiyeti olduğunu hiç düşündünüz mü?Bir yerde duyguların tatlara benzetildiğini duymuştum o gibi ama benimkiler biraz farklı.Zihnimin,kalbimin içimdeki çoğu şeyin hatta şu yaşlarda ebeveynlerime ait olduğunu öğrendiğim seslerin bile etten kemikten bedenleri,karakterleri hatta abuk sabuk huyları var benim dünyamda.

   Benim beynim 1.90 boyunda,kıllı,öküz gibi vücudu olan,yer yer keko bir türk erkeği.Gözünün önüne kızılcık şerbetindeki Fatih gelenler ajdssdds!Hakkını yemeyelim hümanist,doğaya saygılı ama geldiği yerlerin kodlarına da sıkı sıkıya bağlı,homofobik değilse bile kırıtan bir erkeğe ilk sinirlenişinde "kodumunun topu"diyebilecek potansiyelde bir tip.

        Kalbim ise birden çok kadının birleşimi,kabarık eteklerinin üstündeki tüllü gömleğine broş takan salon kadınından,kuyruk sokumunda ejderha dövmesi olan envai çeşit tip var.

    Okuyucu içimdeki kargaşayı oturduğun yerden görebildiysen belkide şöyle dedin "aga senin için zaten Netflix anasayfası gibi,yalnızken canın sıkılmaz tabi"olabilir bak sevdim bu fikrini düşünücem bunu.

     Hal böyle olunca zihnimle kalbimin kavgası da gürültüsü de bitmedi yıllardır,böyle özneli tümleçli
yazınca bi baktımda nasıl bitsin a.q
     
         Çiğ ruhlara tahammülüm git gide azalıyor,tutmayan film /dizilerin sebeplerinden birinin gerçeklikten kopuk karakterler olduğu bir zamanda sahte personalar hayatımın prime taymında yer almayı hak ediyor mu? Kendi bedenini zor sürüdüğün zamanlarda bacağıdan yapışıp seni de olduğu magmaya asılan birşey olmamalı hiç bir ilişki yahut bu sosyalleşmenin diyeti.
     
     Bir yerde işitmiştim "kendi karanlığı ile yüzleş(emey)enler"tabirini.Tutuldum bu lafa,işte bu ya dedim aradığım bu.Hem kendim de geliştirmem gereken hem de karşıda aramam gereken kas bu.
   
Bir kıyafet alırken etikette nasıl cotton,lyosel,tencel,modal gibi kumaş türü arıyorsam hayatıma girecek insan da arayacağım ilk özellik bu olacak bundan sonra.
Gerisi de varsın kumda oynasın. 💗



Yorumlar

  1. Ay çıkar at içindeki o kıllı tipi.. sevmedim onu ben! :)))
    Enteresan insansın vallahi kalbin de temiz, özledim valla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben o dağ ayısını seviyorum aslında ehlilleştirdim baya ama olacağı da bu sanki 😄kalbin temiz lafı hep az salaksın gibi çınlasa da bende,birinin özlemesi iyi geldi kulağıma♥️

      Sil
  2. kafan karışmış iyicene :) ama çok komikli anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir karışıklık en azından çözeceğime dair umudumun olduğu😁 eğlenceli bulmana sevindim deep♥️

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Çok Saygıdeğer Kendim

Kırk Kırık Kırılmışlık